rp
Belegerings Stratego:

Welkom op deze belegerings stratego site.
In navolging van onze levend stratego versies, die wij ieder jaar voor zomerkamp maken,
ben ik nu ook belegerings stratego op de zelfde manier aan het maken gegaan.
Deze versie komt vaan activiteitenbank scouting af en is een leuke afwisseling van levend stratego.
wil je hier een belegerings stratego aan toevoegen, dan kun je de plaatjes + naam door sturen naar belegeringsstratego 'at' domeinnaam.
Ik zou het leuk vinden even een reactie te krijgen als je de stratego gebruikt hebt, maar dit is niet verplicht (belegeringsstratego 'at' domeinnaam.).

Thema: Classic
- Voorkant - Rood
- Voorkant - Blauw

Thema: Pokemon
- Voorkant - Rood
- Voorkant - Blauw

Print advies:
Zorg er voor dat je de marges van het papier (A4) dusdanig aanpast dat op ieder vel, bij layout 1; er 3 kaartjes onder elkaar kunnen en bij layout 2 2 kaartjes onder elkaar kunnen.
BV. Chrome:
In het print menu klik op "+meer instellingen", Marges: Aangepast.
Schuif nu de stippellijn boven en onder aan de pagina zodat op de laatste pagina een kaartje begint bij de stippel lijn.
In mij geval Layout 1: margin boven = 15mm" en Margin onder 23mm"
In mij geval Layout 2: zou geen aangepaste margin nodig moeten hebben in chrome!
Als het goed is zijn er nu alleen maar hele kaartjes op pagina's, anders nog even door spelen met de marges.

Als het goed is heb je met deze marges lameer hoesjes nodig waar kaartjes van Layout 1: 8,5cm*8,5cm inpassen en voor layout 2: A7 formaat.
Je hebt 40 kaartjes per kleur! bij 2 kleuren 80 lamineerhoesjes

Links: